Jak nakupovat
Stručný návod jak se orientovat a jak nakupovat v mém obchůdku
- Vybraný produkt si přidejte do košíku. Dostupnost jednotlivých produktů je vždy aktuální.
- Pokud nechcete pokračovat v nákupu, pokračujte do košíku.
- V této fázi se z košíku můžete vrátit do obchůdku tlačítkem zpět do obchodu nebo tlačítkem pokračovat v objednávce.
- V druhém případě zvolte způsob dopravy a platby a tlačítkem pokračujte v objednávce.
- Vyplňte požadované informace o Vás, které jsou nutné k vyřízení objednávky.
- Do kolonky “zadat poznámku pro prodejce” můžete napsat jakékoliv speciální přání, například odeslání objednávky v konkrétní datum.
- Objednávky obvykle odesíláme v den přijetí, či následující pracovní den. Balíčky balím ručně s největší pečlivostí tak, aby zvládly i nešetrné zacházení při přepravě. Doručení objednávky většinou proběhne následující den po odeslání. Může se však stát, že se doručení opozdí. V takovém případě buďte prosím trpěliví. (Po předání balíčku Zásilkovně nemáme přístup k více informacím, než je k vidění na stránce se sledováním balíčku. Pro více informací o Vaší zásilce prvotně kontaktujte zákaznickou podporu Zásilkovny).
- Faktura je pouze v elektronické podobě, vždy ke stažení v e-mailu o dokončení objednávky.
- Informace k jednotlivým komponentům v cestovatelských balíčcích najdete na našich webových stránkách v informacích o produktu a též je posíláme v elektronické podobě v e-mailu o dokončení objednávky. V tištěné podobě jsou přiloženy pouze informace o kosmetických výrobcích.
Něco málo k objednávkám...
Výrobky, které jsou označeny skladem, jsou fyzicky na skladě a mohu je ihned odeslat. Výrobky, které momentálně nejsou skladem, musím vyrobit a záleží kolik objednávek mám před Vámi. V tomto případě, se může stát, že se lhůta dodání zpozdí o lhůtu čekání na materiál a vlastní výrobu. Samozřejmě Vás o všem budu informovat.
Pokud potřebujete s čímkoli poradit, jsem Vám ráda k dispozici a věřím, že spolu najdeme ideální řešení :-)
„Cestuj Eko - cestuj bez výčitek"